Save on your hotel - hotelscombined.com

Ramuan Menguatkan Tenaga Batin

Buat suami yang masih tercari-cari bagaimana kaedah untuk menambah tenaga batin, anda boleh mencuba ramuan tradisional di bawah. Ramuan ini dikatakan mampu menguatkan tenaga batin suami. Diharap anda yang lelaki dapat memanfaatkannya pada jalan yang betul ya. 🙂

Bahan-bahan yang diperlukan :

~ 3 ulas halia yang saiznya sebesar ibu jari

~ 17 biji lada hitam

~ 17 biji lada putih

~ 1 sudu teh minyak sapi tulen

~ 1 biji kuning telur ayam kampung

Cara melaksanakannya :

1. Tumbuk kesemua lada hitam dan lada putih sampai lumat.

2. Halia pula diparut dan diperah untuk mendapatkan airnya.

3. Kemudian, campurkan kesemua bahan-bahan di atas termasuklah minyak sapi dan kuning telur ke dalam satu bekas.

4. Kacau hingga semuanya sebati.

5. Akhir sekali, minumlah ramuan di atas kira-kira 1 jam sebelum berjimak dengan isteri. Jangan lupa tinggalkan ia sedikit untuk disapu pada batang zakar.

Mudah-mudahan petua ini berguna buat anda yang baru bergelar suami ataupun yang dah lama menempuh alam perkahwinan.

Petua kedua

Bahan-bahan yang anda perlukan adalah;

~ 3 batang kayu manis yang berukuran sekitar 2 inci

~ 1 biji kuning telur ayam kampung

Cara mengamalkannya;

1. Tumbuk lumat kesemua kayu manis tadi sehingga ia berubah bentuk menjadi serbuk.

2. Kemudian, campurkannya dengan kuning telur ayam kampung tadi dalam gelas.

3. Kacaukan ia hingga sebati dan minum.

Amalkan meminum ramuan ini dua kali sehari. Iaitu sekali pada waktu pagi dan petang. Sebagai tambahan, anda boleh meminumnya kira-kira 1 jam sebelum bersama isteri. InsyaAllah anda akan merasakan perubahannya dengan mampu bertahan lebih lama.

Selamat Mencuba!

DOWNLOAD EBOOK PERMATA YANG HILANG MEDIAFIRE

– Anda kurang bertenaga dan ada masalah dalam?? boleh cuba yang ini ==>> KLIK

Comments

comments

1 thought on “Ramuan Menguatkan Tenaga Batin”

  1. Terima kasih beri tip dan e-book percuma. Hari tu I ada beli produk krim sapu di http://www.kuat.com. Amat menakjubkan. I sebelum ni selalu jugak pergi beli kat kaki lima. Terasa mula jugak masa nak beli ubat kuat. 2-3 kali lalu kalau ada ramai org tak jadi beli. Baru ni kawan saya cadangkan beli kat http://www.kuat.my. Fuh! tak malu lagi boleh pilih lagi. Aku adalah try beli krim sapu. Wah sungguh berkesan dan mengkagumkan. Aku sekarang dah tak nak guna gambir serawak lagi. Rupa-rupanya banyak ubat yang baik demi kebahagian rumah tangga.:)

Leave a Comment

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.